AJANS ÜNİVERSİTE- Rahime ÇİFTÇİ
Ajans İstanbul İletişim tarafından düzenlenen Eğitmen Selma Serdaroğlu ile “Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi” başladı. A&B İletişim’den, İletişim Danışmanı Editörü Selma Serdaroğlu, eğitimin ilk haftasında atölye boyunca nasıl bir yöntem izleyeceklerinden bahsetti. “Burası bir uygulama alanı” diyen Serdaroğlu öğrencileri oluşturacakları reklam kampanyaları hakkında bilgilendirdi.
Pazarlama iletişimi hakkında açıklamada bulunan Serdaroğlu, “Üretilen ürünün tüketiciye iletilmesi için 3 yol izlenir bunlar; doğrudan pazarlama, reklam ve halkla ilişkilerdir” şeklinde konuşarak pazarlamada haberleşme kanallarını ifade etti. Reklam ajanslarında sürecin nasıl işlediğini belirten Serdaroğlu, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Reklama başlamadan önce yapılması gereken en önemli şey ne yapacağına karar vererek reklam stratejisi geliştirmektir.”
Kontenjanı 50 kişi olan atölye 15-22 Mart ve 12-19-26 Nisan tarihlerinde devam edecek ve eğitimi başarıyla bitiren öğrenciler sertifika almaya hak kazanacak.