“Pazarlamada İnovasyon, Stratejik Düşünme ve İletişim” Etkinliği Gerçekleştirildi

0

AJANS ÜNİVERSİTE – Halil SAÇ, Nilsu KAYA, Dilagah METECAN
Fotoğraf- Batuhan DEMİRCİ, Oğulcan ÇOKSAYAR

Seminer ve Atölye Çalışması kapsamında düzenlenen etkinliğin ilk günü Pazarlama ve İletişim Danışmanı Gülnalip Kaprol ‘un “Pazarlama İletişimi, Pazarlamada İnovasyon ve Stratejik Düşünme” konulu sunumuyla başladı.

Pazarlama iletişiminin, ürünle ilgili alıcıya bilgi verme alıcıyı ikna etme ve hatırlatma işlemlerinin temeli olduğunu belirten Kaprol, etkili iletişimin önemine dikkat çekti. Sözlerinin devamında  “Pazarlama ortamlarında firmalar, rekabet edebilmek ve eldeki müşteriyi kaybetmemek için ürün ve hizmetlerde sürekli yenilik yani inovasyon yapmak zorundadır” dedi.

Kaprol, stratejik düşüncenin önsezi ve yaratıcılıktan yararlanılarak oluşturulan bir süreç olduğunu, stratejik düşünen insanların geleceği yaratan insanlar olacağını ifade etti.

Öğrencilerle Atölye Çalışması

Etkinliğin ikinci gününde kendi deneyimlerini katılımcılarla paylaşan Kaprol ,genç  bireylerin geleceğini stratejik düşünce çerçevesinde ve mutluluk hedefi ile planlanlaması gerektiğini dile getirdi.

Kaprol, ayrıca fırsatların bolluğundan yararlanılarak geleceğe sağlam adımlarla ilerlemek gerektiğini belirtti. Etkinlik, Kaprol’un öğrencilerin sorularına cevap vermesi ve toplu fotoğraf çekimiyle son buldu.

Share.

About Author

Comments are closed.