“Kurumsal Yönetim ve Kriz Yönetimi İle İlişkisi” Konuşuldu

0

AJANS ÜNİVERSİTE – Ahsen Eser

Rawensburg Üniversitesi Kurumsal İletişim Bölümü Başkan’ı Prof. Dr. Günther Suchy, İletişim Fakültesi lisansüstü öğrencilerine “Kurumsal Yönetim ve Kriz Yönetimi İle İlişkisi” başlığı altında şirketlerin olası kriz dönemlerinde nasıl planlamalar yapmaları gerektiği hakkında bilgiler verdi. Sunum öncesi İstanbul Üniversitesi İletişim Bölümü’nde bulunmaktan mutluluk duyduğunu belirten Prof. Dr. Günther Suchy konuşmasına teşekkür ederek başladı.

“İyi bir kurumsal yönetim nedir? Ve iyi bir kriz yönetimi nasıl olmalıdır?” soruları ile sunuma başlayan Prof. Dr. Günther Suchy, kurumsal şirketlerde çalışanlar ve yöneticiler arasında kurulacak iletişimin, basit kurallar ile oluşturulacak stratejilerin belirlenmesinin çok önemli olduğunu belirtti. Prof Dr. Günther Suchy konuşmasında bankaların yaşayacağı olası bir ürün, müşteri veya hizmet konusundaki problemlerine dikkat çekerek şunları aktardı: “Kriz yönetimi noktasında özellikle gazetecilere karşı kesinlikle açık kapı bırakmayacaktır. Bu durumda şirket yöneticileri ve çalışanları soğukkanlı davranmalı açık fikirlilikle problemlerin ne olduğuna dair konuşmalıdır”

Ciddi Olmak için Takım Elbise Giymenize Gerek Yok

Toyota, Google gibi büyük şirketlerin amaç ve hedeflerindeki detayları örnek gösteren Prof. Dr. Günther Suchy, dünyanın en mutlu çalışanlarının Google’da olduğunu belirtti. Bunun nedeninin ise çalışanlarının 5 gün yerine 4 gün çalışarak boşluk olan bir günlerini yaratıcı süreç için istedikleri gibi kullandıklarını söyleyen Prof. Dr. Günther Suchy, “Çünkü Google felsefe olarak yaratıcılığı ön plana koyuyor ve çalışanlarını zorunlu bir iş ortamına bağlayarak bu yaratıcılığı engellemek istemiyor” dedi.

Konuşmasında “kurumsal vizyon” ve “kurumsal hedef” konularına değinen Prof. Dr. Günther Suchy öğrencilere ilgisi için teşekkür ederek konuşmasını sonlandırdı.

DSC_0004

 

Share.

About Author

Comments are closed.