İstanbul Üniversitesi’nde Yönetim ve Kariyer Zirvesi Yapıldı

0

AJANS ÜNİVERSİTE- Safiye ALTINKUM

İÜ Kongre Kültür Merkezi’nde 4 Mart’ta İÜ İşletme Kulübü tarafından ilk kez düzenlenen İşletme Fakültesi ve diğer öğrencilere yönelik kariyer hedefleyen Yönetim ve Kariyer Zirvesi gerçekleştirildi. Zirve, öğrencilerin firmalarla temas kurmaları ve yöneticilik adına bilgi almalarını amaçlıyor.

DSC_0015

Sunumun açılış konuşması İşletme Kulübü Başkanı Atakan Aydın tarafından yapıldı. Kulübün yönetimini bu yıl devraldıklarını ve işlerinin hiç de kolay olmadığını söyleyen Aydın, amaçlarının daima farklı olmak ve İstanbul Üniversitesi’ni alanında en iyi şekilde temsil etmek olduğunu söyledi. Aydın, “Kulübü her üyenin kulüp başkanı gibi benimsemesi kulübe ivme kazandırıyor” dedi. İktisat Fakültesi Öğrenci Temsilcisi Erdem Solak’ın konuşmasıyla sunum devam etti. Solak, etkinliğin hazırlık süreci ve İşletme Kulübü’nün çalışmalarından bahsederek kulüp yetkililerine ve katılımcılara teşekkür etti.

DSC_0021

İktisat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Alkan da etkinliğe katılanlar arasındaydı. Etkinliğe katılmaktan onur ve mutluluk duyduğunu ifade eden Prof. Dr. Alkan, kariyerine yön verecek öğrencilere kariyer kavramı hakkında bilgiler aktardı. Prof. Dr. Alkan, ”İnsanın önce kendisini bulması ve tanıması gerektiğini sonrasında da dünyaya neler sunarım sorularının cevabını ararken kariyer sürecinde çalıştığı kurum arasında bir bağ kurabilmesi gerekir” şeklinde konuştu.

DSC_0048

Yönetim ve kariyer alanında öğrencilere ışık tutmak üzere 6 farklı sektörden 6 firma etkinliğe katıldı. PwC, Yubai, Mavi, Ülker, Kuveyt Türk, M3 Works ve Park Kitap etkinliğe katılan firmalar arasında yer aldı. Her firmadan konuşmacı olarak belirlenen yöneticiler, kariyer ve yönetim anlamında bilgi, birikim ve tecrübelerini aktararak öğrencilerin sorularını yanıtladı.

DSC_0045

İşletme Kulübü tarafından zirveye katılan konuşmacılar adına Tema Vakfı aracılığıyla diktirilen fidanlar için plaket takdim edildi.

DSC_0050

Share.

About Author

Comments are closed.