AJANS ÜNİVERSİTE – Berfin ŞAHİN
Fakültemiz bünyesinde gerçekleşen seminerde “nerdeiçek?” sitesinin kurucusu Cem Narmanlı ölçümlenebilir dijital pazarlama hakkında konuştu. Narmanlı, “Dijital pazarlama stratejisi konusunda hedef kitleyi belirlemek en önemli husustur. Bu belirleme en etkin şekilde Facebook’ta uygulanmaktadır. Belki çoğu kişi aktif bir Facebook kullanıcısı değil ancak markaların çoğu bütçelerinin bir kısmını Facebook’a yatırıyor” şeklinde konuştu.
Dünyanın ikinci devriminin hızlı aksiyon alabilmek olduğunu vurgulayan Narmanlı, “Google bu konuda tapınacağımız bir tanrı” dedi.
Influencer Marketing hakkında da katılımcıları bilgilendiren Narmanlı, “YouTube, Facebook, Twitter, Periscope, Instagram gibi sosyal medya kanallarında yüksek takipçi sayılarına sahip kişilerin içerik yoluyla bir ürün ya da marka hakkında deneyimlerini takipçilerine aktarması bence son çare olmalı” diye ekledi. Narmanlı bu uygulamanın hem markanın hem de ajansın elini kolaylaştırdığını aktardı. Katılımından dolayı Cem Narmanlı’ya plaket verildi.