Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi Devam Ediyor

Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi Devam Ediyor

AJANS ÜNİVERSİTE-Rahime ÇİFTÇİ

Türkiye’nin ilk Halkla İlişkiler şirketi A&B İletişim’den, İletişim Danışmanı Editörü Selma Serdaroğlu’nun vermiş olduğu atölye eğitimi bir ayını geride bıraktı. 5 Nisan’da İÜ İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen atölyede öğrencilerin hazırlamış oldukları reklam kampanyalarının ön sunumları yapıldı.

yazı

Atölyenin ilk sunumunu Enes Dündar gerçekleştirdi. Reklam amacının “Akdeniz Bölgesi’ndeki zehirli balık türlerinin tanıtılması” olduğunu söyleyen Dündar, hedef kitlesinin balık tüketen herkes olduğunu belirtti. Zübeyde Çoban’ın sunumunun ardından Fidan Ersin, Türkiye’de geri dönüşümü yaygın hale getirme amacındaki reklam çalışmasını tanıttı. Yağmur Ceren Kural ise Sokak hayvanlarına yönelik sosyal sorumluluk projesini açıkladı.

Neslihan Diken ve Alican Yaycılı tarafından gerçekleşen sunumlar sonrasında Eğitmen Serdaroğlu, reklam metninin nasıl yazılacağını anlattı. Reklam metninin çok uzun olmaması gerektiğini vurgulayan Serdaroğlu, “Şunu unutmayın reklam metninde insanlara ders vermiyoruz. Ne söylemek istiyorsak onun özünü, ana fikrini vermeliyiz” şeklinde konuştu. Reklam yazma kurallarını açıklayan Serdaroğlu, reklam unsurlarından olan görsellik, amblem ve sloganı örneklerle anlattı. Reklam metninin diline de dikkat çeken Serdaroğlu, “Reklamda geniş zaman kullanılır. Metni diyalog olarak yazın. Reklamcılıkta diyalog yazmak reklamın suni olmaması için önemlidir” ifadelerinde bulundu.

 

http://ajansuniversite.istanbul.edu.tr/reklam-yazarligi-uygulama-atolyesi-devam-ediyor-3/ linkinden çıktı edilmiştir.
Sayfayı yazdırmak için TIKLAYIN! Kapat