• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
22 Kasım 2017

Sosyal Medya Uzmanı Enes Altuniş ile “Asosyal Medya” Etkinliği Gerçekleştirildi


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Üniversite / - 22 Kasım 2017 17:09

2013’ten bu yana sosyal medya uzmanı olan Enes Altuniş ile “Asosyal Medya” etkinliği 20 Kasım’da İÜ İletişim Fakültesi Cep Sineması’nda gerçekleştirildi

Sosyal Medya Uzmanı Enes Altuniş ile “Asosyal Medya” Etkinliği Gerçekleştirildi

AJANS ÜNİVERSİTE – Nuran ATIŞ

Erciyes Üniversitesi Sinema Televizyon bölümünden 2009 yılında mezunu olduğunu ve reklamcılıkla son sınıfta seçmeli ders olarak tanıştığını anlatan Altuniş, 2013 yılında mezun olduktan sonra sosyal medya ajansında çalıştığını söyledi. Sosyal medyada istediğimiz her duyguyu her insana verebileceğimizi belirten Altuniş, Facebook’un gücünden bahsetti ve pek çok şeyi etiketleme özelliğinden söz ederek beğendiğimiz sayfalara göre içeriklerin karşımıza çıkacağından ve biz var oldukça markaların var olmaya devam edeceğini söyledi.

“Markaların hedef kitleleri sizlersiniz” diyen Altuniş, sosyal medyada var olma nedenimizden söz etti. “Sosyal medya el kaldırdıklarınızdan besleniyor” diyen Altuniş, sosyal medyanın hem etken hem de edilgen bir mecra olduğunu belirtti.

DSC_0016

Herkesin sosyal medyada daha fazla beğeni almak, paylaşım yapmak ve görülmek için var olduğundan söz eden Altuniş, “Sosyal medya temelde iki şey için var” diyerek bunun izlemek ve olaya dâhil olmak olduğunu açıkladı.

Sosyal medyada bilişsel uyumsuzluktan bahseden Altuniş, sosyal medya kullanımının bireyler üzerinde etkisinin olumsuz olduğunu ifade etti. Sosyal medyada olduğumuzdan güzel olma çabası içinde olduğumuzu kaydederek bunun da zamanla mutsuzluk getireceğini ve tükenmişlik örneği olduğunu söyledi ve intihar eden sosyal medya fenomenlerine değindi.

DSC_0007

İnsan psikolojisinin geribildirimlerden oluştuğunu bildiren Altuniş, toplum olarak onaylanma içgüdümüzün olduğunu ifade etti. Aynı zamanda sosyal medyadaki paylaşımların kişilerde eksiklik ve yetersizlik duygusu oluşturduğunu belirten Altuniş, “Sürekli rekabet içinde olmak mutsuzluk getirebilir” dedi.

Markaların çeşitli hedeflemeler yaparak içerik paylaştığını dile getiren Altuniş, sosyal medya hesabımızdaki bilgilerimize göre reklamların karşımıza çıktığını belirtti. Çoğu markanın çağa ayak uydurmak için sosyal medya kullandığını aktaran Altuniş, bunun görünürlük ve popüler olma çabalarından kaynaklandığını ifade ederek sözlerini noktaladı.

DSC_0010

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

_DSC0129-cropjjjjj
AJANS ÜNİVERSİTE – Yağmur Ceren KURAL İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda öğrencilerin yoğun ilgisiyle  gerçekleştirilen atölye çalışması Tuğçe Açıkgöz ve Demir Ali Çelik’in kendilerini tanıtmasıyla başladı. Radyo programcısı, seslendirme sanatçısı, ...
DSC_0749
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Etkinlik, Girişim ve Kariyer Kulübü ve TURMEPA Gönüllü Danışmanı Prof. Dr. Gülşen Altuğ ile TURMEPA Genel Müdürü M. Akşit Özkural’ın konuşmaları ile başladı. Prof. Dr. ...
kariyer
AJANS ÜNİVERSİTE- Neslihan KALKAN, Göktuğ EFİL, Tuğçe AYÇİN İÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını Albaraka Türk İnsan Kaynakları’ndan Caner Cumur yaptı. “Bir katılım bankası olarak bu sektörde faaliyet ...
_DSC0122
AJANS ÜNİVERSİTE - Berfin ŞAHİN Fakültemiz bünyesinde gerçekleşen seminerde “nerdeiçek?” sitesinin kurucusu Cem Narmanlı ölçümlenebilir dijital pazarlama hakkında konuştu. Narmanlı, “Dijital pazarlama stratejisi konusunda hedef kitleyi belirlemek en önemli husustur. Bu ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE- Murat KASAP, Suay Ceren ATAY Avrupa Birliği tarafından Avrupa genelinde bilimsel araştırma faaliyetlerini destelemek amacıyla Avrupa Birliği tarafından kurulan Avrupa Araştırma Konseyi’nin öneminden bahsederek sözlerine başlayan İÜ İktisat Fakültesi ...
Suriyeli Sığınmacı Sorunu
AJANS ÜNİVERSİTE - Evin ARSLAN Uluslararası İletişimin Ekonomi Politiği, Eleştirel Medya Çalışmaları ve Kamu Diplomasisinde Medyanın Rolü ve Önemi kitaplarının yazarı İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter