• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
28 Kasım 2017

Serdar Ekrem Şirin İÜ İletişim Fakültesi Öğrencileri ile Buluştu


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Medya / Teknoloji / - 28 Kasım 2017 14:54

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi uygulama birimi Ajans İstanbul İletişim tarafından düzenlenen “Bir Reklam Mecrası Olarak Youtube” etkinliğine, dijital dünyada seri videolar üretmekten, Youtube kanallarını yönetmeye kadar geniş bir alanda hizmet veren Türkiye’nin ilk Youtube partneri Muse Network’ün kurucusu Serdar Ekrem Şirin konuk oldu

Serdar Ekrem Şirin İÜ İletişim Fakültesi Öğrencileri ile Buluştu

AJANS ÜNİVERSİTE -Beste BUDAN

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Cep Sineması’nda düzenlenen etkinlikte konuşan Sedar Ekrem Şirin, Youtube’un diğer sosyal medya mecralarından farklı, dinamik bir yapısı olduğunu söyledi.

Şirin, “Nitelikli içerikler Youtube’da çok fazla bulunmuyor. Ancak gün geçtikçe daha potansiyel içerikler üretilmesi gerekiyor. Bu mecrada içerikleri ne yöne üretirseniz o yöne gidersiniz. O yüzden ne yapmak istediğinizi ve bu mecrayı nasıl kullanmanız gerektiğini iyi çözmeniz gerekiyor ”dedi.

Youtube’un, diğer mecralardan farklı olarak dinamik bir yapısı bulunduğunu ifade eden Şirin, ayrıca Youtube’un hala birçok insan tarafından müzik dinlemek için kullandığını belirtti.

“Youtube Reklamlarının En Büyük Farkı Samimiyet”

Youtube reklamları ile geleneksel medya reklamcılığının arasındaki en büyük farkın samimiyet olduğuna vurgu yapan, Şirin; “Reklamların samimi olması en önemli ölçüttür. Televizyon reklamlarında samimiye bulunmaz. Ancak Youtube reklamlarında bu samimiyetsizlik minilimize edilmelidir. Youtube’da kullanılan reklamların organik olarak yerleştirilmesi ve izleyenlerin bu reklamları fark etmemesi önemlidir” şeklinde konuştu.

Şirin, Marka ve Youtuber arasındaki iş birliği sürecindeki en büyük zorluğun ise fiyat olduğunu ifade etti.

Şirin, “Bu mecrada çalışmak istiyorsanız kitlenin içine girmeniz gerekiyor. Kitleyi iyi tanımak sosyal medya ortamlarında iş yapmak isteyenler için önemlidir” dedi.

Şirin, son olarak; “Artık gerçek dünya ile sosyal medyanın iç içe geçtiği bir dönemde yaşıyoruz. İyi markalar sosyal medya hesaplarınızı daha çok irdeleyecekler ve Youtube’da ne yapacağınızı soracaklardır” dedi.

k1

Program sonunda öğrencilerin sorularını cevaplayan Serdar Ekrem Şirin’e,  İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Ümit Sarı tarafından plaket takdim edildi.

 

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

Untitled-10
AJANS ÜNİVERSİTE-Esra MUTLU Liderler Kulübü Üyesi ve İÜ İktisat Fakültesi öğrencisi Mert Soyucuklu, kulüp faaliyetleri hakkında bilgi verdi. 2014 yılında kurulan Liderler Kulübü’nün 55 üyesi var. Kulübün her sene düzenlediği etkinlikleri anlatan ...
Untitled0-1
AJANS ÜNİVERSİTE- Esra MUTLU ÜMB’nin 2013 yılında kurulduğunu ve 4 senedir ÜMB’de görev yaptığını anlatan Atakan Şeniz, “Çıkış noktamız medya ve iletişimle ilgilenen iletişim fakültesi öğrencileri, medya ve iletişim alanında kariyer ...
8
AJANS ÜNİVERSİTE-Esra MUTLU İÜ Lojistik Kulübü Başkanı Emre Aytaç ve Başkan Yardımcısı Onur Ahçıoğlu, kulüp hakkında bilgi verdi. Aytaç, 2002 yılında kurulan kulübün 150-200 üyesinin olduğunu söyledi. Kulüp amacının öğrencilerin sektörle ...
Başlıksız-01
AJANS ÜNİVERSİTE – Özge TAN Ajans Üniversite’de 7 Aralık saat 14’te düzenlenen SEO eğitimini Milliyet.com.tr’nin SEO Danışmanı Oktay Çomak verdi. Konuşmasına SEO’yu tanımlayarak başlayan Çomak, “SEO, arama motorlarına uygun site ve ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE – Halil Saç İletişim camiasının yakından tanıdığı, alana katkıları ve yenilikçi çalışmalarıyla öne çıkan İÜ İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Suat Gezgin’in yeni kitapları raflarda ...
mete çubukçu kapak
AJANS ÜNİVERSİTE -  Yağmur Ceren KURAL, Tuğçe AYÇİN İstanbul Üniversitesi (İÜ) İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda düzenlenen etkinlikte, gazetecilik, medya ve uluslararası ilişkiler konuları Mete Çubukçu tarafından ele alındı. Uluslararası medya gündemi ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter