• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
10 Nisan 2017

Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi Devam Ediyor


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Eğitim / - 10 Nisan 2017 14:27

Ajans İstanbul İletişim tarafından düzenlenen Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi’nin 4’üncüsü İstanbul Üniversitesi (İÜ) İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşti

Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi Devam Ediyor

AJANS ÜNİVERSİTE-Rahime ÇİFTÇİ

Türkiye’nin ilk Halkla İlişkiler şirketi A&B İletişim’den, İletişim Danışmanı Editörü Selma Serdaroğlu’nun vermiş olduğu atölye eğitimi bir ayını geride bıraktı. 5 Nisan’da İÜ İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen atölyede öğrencilerin hazırlamış oldukları reklam kampanyalarının ön sunumları yapıldı.

yazı

Atölyenin ilk sunumunu Enes Dündar gerçekleştirdi. Reklam amacının “Akdeniz Bölgesi’ndeki zehirli balık türlerinin tanıtılması” olduğunu söyleyen Dündar, hedef kitlesinin balık tüketen herkes olduğunu belirtti. Zübeyde Çoban’ın sunumunun ardından Fidan Ersin, Türkiye’de geri dönüşümü yaygın hale getirme amacındaki reklam çalışmasını tanıttı. Yağmur Ceren Kural ise Sokak hayvanlarına yönelik sosyal sorumluluk projesini açıkladı.

Neslihan Diken ve Alican Yaycılı tarafından gerçekleşen sunumlar sonrasında Eğitmen Serdaroğlu, reklam metninin nasıl yazılacağını anlattı. Reklam metninin çok uzun olmaması gerektiğini vurgulayan Serdaroğlu, “Şunu unutmayın reklam metninde insanlara ders vermiyoruz. Ne söylemek istiyorsak onun özünü, ana fikrini vermeliyiz” şeklinde konuştu. Reklam yazma kurallarını açıklayan Serdaroğlu, reklam unsurlarından olan görsellik, amblem ve sloganı örneklerle anlattı. Reklam metninin diline de dikkat çeken Serdaroğlu, “Reklamda geniş zaman kullanılır. Metni diyalog olarak yazın. Reklamcılıkta diyalog yazmak reklamın suni olmaması için önemlidir” ifadelerinde bulundu.

 

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

araştırma yöntemleri tasarımı kapak
AJANS ÜNİVERSİTE- Tuğçe AYÇİN Fotoğraf-Neslihan KALKAN İÜ İktisat Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Haluk Zülfikar’ın konuk olduğu ve ilki 23 Ocak’ta yapılan eğitimin ikinci dersinde “Araştırma Tasarımı ve Örnekleme” konusu ele alındı. ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE-Tuğçe AYÇİN, Hande Nur OCAK Fotoğraf- Özge KARAHAN, Murat KASAP, Neslihan KALKAN Programın ilk günü, TÜBİTAK (Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu) Projelerine Yönelik İletişim Bilimlerinde Araştırma Projesi Yazma ve Yürütme ...
27157069_390338258060756_903313608_n
AJANS ÜNİVERSİTE- Murat KASAP Eğitimi veren İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nden Arş. Gör. Yasin Yerebasmaz, "Genel bütçeye dair dairelerle katma bütçeli idarelerin özel idare ve belediyelerin alım, satım, hizmet yapım kira hak ...
Araştırma Yöntemleri Tasarımı
AJANS ÜNİVERSİTE- Tuğçe AYÇİN Fotoğraf: Neslihan KALKAN, Özge KARAHAN İÜ İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda düzenlenen Araştırma Yöntemleri Tasarımı eğitimine İÜ İktisat Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Haluk Zülfikar konuk oldu. Eğitim, İÜ ...
DSC_0864
AJANS ÜNİVERSİTE – Nuran ATIŞ Bir ekol haline gelen ve pazarlama dünyası ile öğrencileri görevde tutmayı hedefleyen Marketing Zirvesi'nin açılış konuşmasını İÜ İktisat Fakültesi Girişimcilik Kulübü Başkanı Kadir Altun yaptı. Girişimcilik ...
hayef12345
AJANS ÜNİVERSİTE- Neslihan KALKAN, Tuğçe AYÇİN Klasik eğitim, ülkemizin tarihi koşuları içerisinde ele alındığı zaman Osmanlı Devleti’ndeki dini eğitime dayalı sistemden, yakın geçmişimizdeki öğretmen merkezli eğitim anlayışına kadar uzanan bir süreç ...

Arama
İletim Gazetesi Arşivi
İÜWEBTV
Radyo İletişim

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | iletim.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter