• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
9 Mart 2017

Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi Başladı


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Eğitim / - 9 Mart 2017 14:52

Ajans İstanbul İletişim tarafından düzenlenen “Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi” 8 Mart’ta İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Cep Sineması’nda başladı

Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi Başladı

AJANS ÜNİVERSİTE- Rahime ÇİFTÇİ

Ajans İstanbul İletişim tarafından düzenlenen Eğitmen Selma Serdaroğlu ile “Reklam Yazarlığı Uygulama Atölyesi” başladı. A&B İletişim’den, İletişim Danışmanı Editörü Selma Serdaroğlu, eğitimin ilk haftasında atölye boyunca nasıl bir yöntem izleyeceklerinden bahsetti. “Burası bir uygulama alanı” diyen Serdaroğlu öğrencileri oluşturacakları reklam kampanyaları hakkında bilgilendirdi.

2

Pazarlama iletişimi hakkında açıklamada bulunan Serdaroğlu, “Üretilen ürünün tüketiciye iletilmesi için 3 yol izlenir bunlar; doğrudan pazarlama, reklam ve halkla ilişkilerdir” şeklinde konuşarak pazarlamada haberleşme kanallarını ifade etti. Reklam ajanslarında sürecin nasıl işlediğini belirten Serdaroğlu, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Reklama başlamadan önce yapılması gereken en önemli şey ne yapacağına karar vererek reklam stratejisi geliştirmektir.”

3

Kontenjanı 50 kişi olan atölye 15-22 Mart ve 12-19-26 Nisan tarihlerinde devam edecek ve eğitimi başarıyla bitiren öğrenciler sertifika almaya hak kazanacak.

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

21895165_526834530986782_901574811_o
AJANS ÜNİVERSİTE - Halil SAÇ İÜ Uluslararası Akademik İlişkiler Birimi Erasmus Ofisi tarafından düzenlenen “2017-2018 Güz Dönemi Erasmus Gelen Öğrenci Toplantısı” 19 Eylül Salı günü İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda açılış kokteyli ...
Gell-Mann
AJANS ÜNİVERSİTE - Nuran ATIŞ Türkiye’de fizik çalışmaları ve kendi konusu olan Kaos ve Karmaşık sistemlerin fiziğinden bahseden Yard. Doç. Dr. G. Çiğdem Yalçın, “Türkiye’de genellikle yüksek maliyetli deneyler ve CERN ...
prof.dr ergu¦ên yolcu
AJANS ÜNİVERSİTE  Avrupa Birliği’nin (AB) eğitim, gençlik ve spor alanındaki hibe programı “Erasmus +” kapsamında yedi coğrafi bölgeyi temsilen yedi şehirde düzenlenen çalıştayların son etabı olan “Ana Yapısal Diyalog Forumu”, 21 ...
FileHandler
AJANS ÜNİVERSİTE İstanbul Üniversitesi’nin marka değerini arttırmak ve vizyonunu geliştirmek için izlenilmesi gereken yolların tartışıldığı çalıştayda, İÜ öğretim üyelerinin yanı sıra çeşitli sektörlerden paydaş katılımcılar da yer aldı. “Çalıştay, Üniversitemiz İçin Yol ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE Proje İÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nden 8 öğrencinin katkısıyla gerçekleştirildi. “Kitaplarla El Ele Hayallerine İlerle” projesi ile çocuklara kitap, resim defteri ve boya kalemi hediye edildi. ...
Resim10
AJANS ÜNİVERSİTE-  Ali Doğukan VERBİÇ İÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü öğrencilerinin proje için kurdukları “Ajans Kök”, çocukların daha renkli bir dünyada mutlu olabilmelerine katkı sağlıyor. Ajans Kök tarafından ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter