• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
9 Mart 2016

İÜ’de Açıkhava Mecrasını Daha İyi Anlama Daha İyi Kullanma Kılavuzu Semineri


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Üniversite / - 9 Mart 2016 15:01

Açıkhava Reklamcıları Vakfı’nın (ARVAK) düzenlediği Açıkhava Mecrasını Daha İyi Anlama Daha İyi Kullanma Kılavuzu Semineri 8 Mart’ta İÜ İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleşti

İÜ’de Açıkhava Mecrasını Daha İyi Anlama Daha İyi Kullanma Kılavuzu Semineri

AJANS ÜNİVERSİTE – Gizem TÜRELİ

Açıkhava mecrasını etkileyen dinamiklerin ve son trendlerin konuşulduğu seminerin açılış konuşmasını yapan İÜ İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nilüfer Sezer, açıkhava reklamcılığının kendi ilgi alanlarından biri olduğunu ifade ederek, “Son yıllarda ülkemizde ve dünyada pazarlamanın ve reklamcılığın gövdesi olan açıkhava reklamcılığı, yaratıcılıkta uç noktaları zorlayan bir reklam ortamıdır. Geniş kitlelere ulaşma kapasitesi ve niteliğiyle dikkat çeken, kullandığı en son teknolojiyi ürünle birleştiren açıkhava reklamlarının önemi ve genel reklam bütçelerindeki payı her geçen gün artmaktadır” dedi. Açıkhava reklamlarının özel görevi arasında yalnızca ürün ya da hizmet tanımının yer almadığını belirten Prof. Dr. Sezer, “Bu reklamlar aynı zamanda kentin kültürünü yansıtan canlılığını arttıran birer kent mobilyasıdır. Onlar artık gündelik yaşantımızın ayrılmaz bir parçasıdır” diyerek sözlerini tamamladı.

_DSC0131

ARVAK Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Tezcan, yaptığı konuşmada seminerin amacının İletişim Fakültesi mezunlarının açıkhava mecrasıyla ilgili bir bilgi birikimi ve altyapı oluşturmalarını sağlamak olduğunu ifade etti. Dijitalin karşısında ayakta kalan ve dijitalle birlikte büyümeye devam eden tek mecranın açıkhava mecrası olduğunu söyleyen Tezcan, “Aslında açıkhava dünyanın en eski mecrasıdır. Ama teknolojik gelişmelere uyum sağlayıp güncel hale gelebildiği için bugün dijital mecra açıkhava mecrası olmadan çok fazla hareket edemiyor” dedi. Genel olarak bakıldığında önceden açıkhavada hep bir güven problem olduğunu belirten Tezcan, “Bugün gelinen noktada ciddi bir raporlama ve standartları yüksek bir operasyon tarzı var. Bu problemler artık ortadan kalktı. Artık vazgeçilemez bir açıkhavadan bahsediyoruz” diyerek konuşmasını noktaladı.

Seminerin sonunda workshop düzenlendi.

_DSC0148

 

 

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

iü prof. dr. mahmut ak
AJANS ÜNİVERSİTE - Aleyna ÖNAL, Berfin ŞAHİN FOTOĞRAF: Beyza Nur KIZILDEMİR Toplantıda konuşan İÜ Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak, İÜ'nün araştırma üniversitesi olmasına ilişkin bir sunum gerçekleştirdi. Prof. Dr. Ak, bir araştırma ...
DSC_0013
AJANS ÜNİVERSİTE – Nuran ATIŞ Erciyes Üniversitesi Sinema Televizyon bölümünden 2009 yılında mezunu olduğunu ve reklamcılıkla son sınıfta seçmeli ders olarak tanıştığını anlatan Altuniş, 2013 yılında mezun olduktan sonra sosyal medya ajansında ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE- Özge KARAHAN İstanbul Üniversitesi, Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı (TİKA) ve Türk Tarih Kurumu tarafından düzenlenen sempozyumun 16 Kasım'da düzenlenen açılış töreninde ilk konuşmayı Sempozyum Yürütücüsü Prof. Dr. Mehmet ...
1
AJANS ÜNİVERSİTE – Yağmur Ceren KURAL Bu konuyu araştırma sebebini özetleyen Prof. Dr. Demiriş, “Bir yerleşim dokusu içinde açık alanlara biçim verme unsuru olarak kullanılan çeşme yapıları kent merkezlerinde, ana caddeler ...
hüseyin anıl akbaş
AJANS ÜNİVERSİTE- Murat KASAP Açılış konuşmasını Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ'ın yaptığı törende Akdağ, "Geçtiğimiz sene ekim ayında yayınlanan İş Yapma Kolaylığı Endeksi'nde Türkiye 69. sırada. Bu sene biraz mesafe aldık. Zannediyorum ...
23547118_546264612377107_930231899_o
AJANS ÜNİVERSİTE – Halil SAÇ Yerli teknoloji markası Vestel’in Venus telefonlarını geliştirecek yazılım donanım ve aksesuar projelerini kabul eden “Venus’ünü Tasarla” yarışmasında İÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü 3. ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter