• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
11 Ekim 2017

“İletişim Teknikleri” Konulu Hizmet İçi Eğitim Semineri Gerçekleştirildi


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Eğitim / Üniversite / - 11 Ekim 2017 15:20

Personel Daire Başkanlığı’nın öncülüğünde düzenlenen hizmet içi eğitim semineri “İletişim Teknikleri” teması ile, 11 Ekim’de İstanbul Üniversitesi (İÜ) Kongre Merkezi’nde yapıldı

“İletişim Teknikleri” Konulu Hizmet İçi Eğitim Semineri Gerçekleştirildi

AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR

Seminerin sunumu İÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Özlem Kalan tarafından gerçekleştirildi. Eğitim öncesinde katılımcılara bir “ön test” yapılarak konuya ilişkin tutumları tespit edildi. Yrd. Doç. Dr. Kalan; sunumunun başında katılımcıların, mesleklerinde hangi pozisyonlarda çalıştıklarını teyit etti ve farklı meslek gruplarının farklı iletişim modelleri uygulaması gerektiğini belirtti. Hizmet içi eğitimlerin amacının personeller üzerinde konuya ilişkin bir farkındalık yaratmak ve yapılan hataları düzeltmek olduğunu kaydeden Yrd. Doç. Dr. Kalan, “Konunun daha faydalı olabilmesi adına teorik kavramlardan ziyade pratiğe yönelmeyi tercih ediyorum” dedi.

foto2

“Ne Söylediğimizden Çok, Nasıl Söylediğimiz Büyük Önem Taşıyor”

İletişimi engelleyen kavramlar ve davranışlar üzerinde duran Yrd. Doç. Dr. Kalan, tüm bilgilendirmeler arasında asıl akılda tutulması gereken konu başlıklarının “etkili dinleme” ve “empati” olması gerektiğini söyledi ve bu iki kavramın uygulanması neticesinde her olumsuzluğun üstesinden gelinebileceğini belirtti. Beden dilinin önemi ve iletişimdeki rolü ile ilgili örnekler vererek anlatımını destekleyen Yrd. Doç. Dr. Kalan, sağlıklı iletişimin anahtarının “ortak dil” olduğunu vurguladı ve sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Ne söylediğimizden çok, nasıl söylediğimiz büyük önem taşıyor.”

Eğitim sonunda katılımcılara “son test” yapıldı ve “ön test” ile karşılaştırma yapılarak farklılıklar belirlendi. Katılımcı personellere aynı zamanda memnuniyet testi de uygulandı, görüş ve önerileri tespit edildi.

foto1

 

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

öene
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Açılış konuşmasını yapmak üzere kürsüye çıkan İÜ İktisat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Alkan, fakülte prensiplerine değinerek “Kuruluşumuzdan bu yana geçen 81 yıl içerisinde nitelikli ...
_DSC0129-cropjjjjj
AJANS ÜNİVERSİTE – Yağmur Ceren KURAL İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda öğrencilerin yoğun ilgisiyle  gerçekleştirilen atölye çalışması Tuğçe Açıkgöz ve Demir Ali Çelik’in kendilerini tanıtmasıyla başladı. Radyo programcısı, seslendirme sanatçısı, ...
DSC_0749
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Etkinlik, Girişim ve Kariyer Kulübü ve TURMEPA Gönüllü Danışmanı Prof. Dr. Gülşen Altuğ ile TURMEPA Genel Müdürü M. Akşit Özkural’ın konuşmaları ile başladı. Prof. Dr. ...
kariyer
AJANS ÜNİVERSİTE- Neslihan KALKAN, Göktuğ EFİL, Tuğçe AYÇİN İÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını Albaraka Türk İnsan Kaynakları’ndan Caner Cumur yaptı. “Bir katılım bankası olarak bu sektörde faaliyet ...
_DSC0122
AJANS ÜNİVERSİTE - Berfin ŞAHİN Fakültemiz bünyesinde gerçekleşen seminerde “nerdeiçek?” sitesinin kurucusu Cem Narmanlı ölçümlenebilir dijital pazarlama hakkında konuştu. Narmanlı, “Dijital pazarlama stratejisi konusunda hedef kitleyi belirlemek en önemli husustur. Bu ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE- Murat KASAP, Suay Ceren ATAY Avrupa Birliği tarafından Avrupa genelinde bilimsel araştırma faaliyetlerini destelemek amacıyla Avrupa Birliği tarafından kurulan Avrupa Araştırma Konseyi’nin öneminden bahsederek sözlerine başlayan İÜ İktisat Fakültesi ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter