• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
11 Nisan 2016

“Dijitalden Sonra Reklamda Ne Değişti ?” Etkinliği Gerçekleşti


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Medya / Teknoloji / - 11 Nisan 2016 10:45

İstanbul Üniversitesi (İÜ) İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda düzenlenen “Dijitalden Sonra Reklamda Ne Değişti?” adlı etkinlikte Crispin Porter + Bogusky Freelance Reklam Yazarı Erdinç Mutlu reklamcılıkta dijital değişim hakkında bilgi verdi

“Dijitalden Sonra Reklamda Ne Değişti ?” Etkinliği Gerçekleşti

AJANS ÜNİVERSİTE – Oğulcan ÇOKSAYAR

İÜ İletişim Fakültesi’nde Ajans İstanbul İletişim tarafından düzenlenen “Dijitalden Sonra Ne Değişti ?” etkinliği Erdinç Mutlu’nun katılımıyla 6 Nisan’da gerçekleşti. 17 yıldır reklamcılık sektörü içinde bulunan Mutlu, dijital değişimin yalnızca reklamcılıkta değil hayatımızda da büyük etkileri olduğuna değinerek “Konuşmamız değişti, dinlediğimiz değişti, bekleme süremiz değişti, yediğimiz değişti, öğrenme biçimimiz değişti, önceliklerimiz değişti, reklamdan önce hayatımız değişti kardeşim” ifadelerinde bulundu.

Daha sonra, reklamcılığın önemli kurallarından biri olan 30 saniye kuralının dijital ortamda artan rekabet piyasası yüzünden daha kısıtlı sürelere indirildiğinden bahseden Mutlu, yönetmenlerin bu sebepten ötürü teknik değişikliklere gittiğini vurguladı. Dijital değişimin işlerini çok kolaylaştırdığını düşünenlerin aksine, sektörde artan şirket sayısı nedeniyle işlerinin hala zor olduğunu söyleyen Mutlu, “Bu kadar hızlı değişen dünyada aslında yaptığımız işin temeli değişmedi, merak etmeyin burada öğrendiğimiz değerli bilgiler yanmıyor, çöpe gitmiyor” diyerek sözlerine devam etti.

_DSC0141

“Nedir Bu Dijital?”

Mutlu, dijitalin reklam üzerindeki etkilerinden bahsederken “Peki ya dijital? Nedir bu Dijital? Amir Kassaei, kendisi şunu söylemekle ünlü biridir ‘Dijital bir medya değildir o bir alt yapıdır’ ve bu şu anlama geliyor, bu yeni teknoloji bizim yaratıcı dünyamızın çok önemli bir parçası çünkü alt yapısı olmayan yollarda iletişim bir yere kadar gidebilir” ifadelerini kullandı.

_DSC0133

Dijital etkilere nasıl uyum sağlanabileceğini anlatan Mutlu, “Tüketici davranışlarını anlamaya yönelik reklamlar yapacağız, daha entegre iletişim yapacağız, değer ve fark yaratmak için en uygun bağlantıları kovalayacağız, işimizin özü hala fikir bulmak ama artık daha bulaşıcı fikirler bulmak zorundayız. Tek parça reklam ürünü yerine, iletişimi bir deneyimin parçası haline getirdiğimiz, böbürlenen markaların yerini ilham veren markaların aldığı bir dünyada, markaları günümüzün işe yarayan yıldızları yapmalıyız” dedi.

Etkinlik soru cevap kısmının ardından toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

_DSC0146

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE- Murat KASAP Öğrenci Sözlüğü, öğrencilerin dünyasına ait olan kavramlardan yola çıkarak onların merak ettikleri konuları işliyor. Röportajların, uzman görüşlerinin yer alacağı programda özellikle yükseköğretim ile ilgili konular ele alınacak. Öğrencilerin ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE- Murat KASAP Broadcast Yayıncılık Teknolojileri'nin önemli firmalarından Mavi İletişim grup portföyüne yeni eklediği Livestream markasının ürünlerinin tanıltıldığı demoda İÜWEBTV Teknik Koordinatörü Yrd. Doç. Dr. Onur Akyol ve İÜWEBTV Teknik ...
Untitled-2
AJANS ÜNİVERSİTE Toplantı İstanbul Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak ve Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Başkanı Prof. Dr. İlhan Yerlikaya’nın açılış konuşmaları ile başladı. “İstanbul Üniversitesi Olarak Sektöre Destek Vermeye ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE- İrem GEDİKOĞLU İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Ümit Sarı, Türk televizyonlarında tüketimden beslenen bir kültürünün var olması, uzun soluklu televizyon yapımlarını ekranda görmenin zorluğu ve ...
timthumb
AJANS ÜNİVERSİTE-Beste BUDAN, Esra MUTLU Beyaz TV Sunucularından Buse Yıldırım tarafından verilen “İÜWEBTV Spikerlik ve Sunuculuk Atölyesi”, ilk günü 13 Aralık’ta İletişim Fakültesi Cep Sineması’nda yapıldı. İki saati aşkın süren atölyeye ...
Florian2
AJANS ÜNİVERSİTE- Tuğçe AYÇİN İstanbul Üniversitesi (İÜ) ve Türkiye Radyo Televizyon Kurumu (TRT) iş birliği ile 11- 15 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen “International Symposium Of New Media from the Past to ...

Arama
İletim Gazetesi Arşivi
İÜWEBTV
Radyo İletişim

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | iletim.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter