• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
23 Aralık 2015

Bu İşte Bir Yardımlaşma Var Etkinliği Gerçekleştirildi


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Üniversite / - 23 Aralık 2015 14:07

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ana Bilim Dalı Arş. Gör. Dr. Burcu Zeybek tarafından Plasenta Ajansı’yla ortak düzenlenen “Bu İşte Bir Yardımlaşma Var Etkinliği” 19 Aralık Cumartesi günü Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi

Bu İşte Bir Yardımlaşma Var Etkinliği Gerçekleştirildi

AJANS ÜNİVERSİTE – Ahsen ESER

İU İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte dijital bir reklam ajansı olan Plasenta’nın çalışma prensipleri üzerinde durularak dijital ajansta işlerin nasıl yürüdüğü, ajansların organizasyon yapısı, dijital ortamda kriz yönetimi gibi konular konuşuldu.

Plasenta Ajansı’nın Strateji Direktörü Cihan Yılmaz “Brief Nedir” sorusuyla konuşmasına başlayarak katılımcılara en önemli konunun, reklam ajansının hangi kısmında yer almak istediğini bilmek olduğunu hatırlattı. Dijital ortamda yapılan reklamcılığın televizyon ve basılı yayınlar için yapılan reklamcılıktan çok daha zor olduğunu belirterek “Çalıştığımız bu ajansların hiç biri babamızdan bize kalmadı, o halde neden sabahlıyoruz?” diyerek konuşmasını destekledi.

DSC_4243

Sosyal Medya Yoktur İnsanlar Vardır

Yılmaz’dan sonra söz alan Plasenta Ajansı’nın İletişim Yöneticisi Erdinç Kargan, reklamın tek bir seferde sunumundan çok sürdürülebilir olmasının ve yaratıcılığın müşteriye yansımaması durumunda hiç bir önem arz etmediğinin üzerinde durdu. “Önce fikri buluyoruz sonra her mecra için o fikrin üzerinde ayrıca çalışıyoruz. Çünkü sosyal medya etkisiyle artık markalar insanlaşıyor” diyerek sözlerine devam eden Kargan, markaların klasik reklam tutumlarından ziyade güncel olayları takip eden ve müşteriyle birebir iletişim kuran markalara dönüşerek bir nevi “muhabbet tellalı” olması gerektiğini önemle vurguladı.

DSC_4257

 

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

öene
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Açılış konuşmasını yapmak üzere kürsüye çıkan İÜ İktisat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Alkan, fakülte prensiplerine değinerek “Kuruluşumuzdan bu yana geçen 81 yıl içerisinde nitelikli ...
_DSC0129-cropjjjjj
AJANS ÜNİVERSİTE – Yağmur Ceren KURAL İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda öğrencilerin yoğun ilgisiyle  gerçekleştirilen atölye çalışması Tuğçe Açıkgöz ve Demir Ali Çelik’in kendilerini tanıtmasıyla başladı. Radyo programcısı, seslendirme sanatçısı, ...
DSC_0749
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Etkinlik, Girişim ve Kariyer Kulübü ve TURMEPA Gönüllü Danışmanı Prof. Dr. Gülşen Altuğ ile TURMEPA Genel Müdürü M. Akşit Özkural’ın konuşmaları ile başladı. Prof. Dr. ...
kariyer
AJANS ÜNİVERSİTE- Neslihan KALKAN, Göktuğ EFİL, Tuğçe AYÇİN İÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını Albaraka Türk İnsan Kaynakları’ndan Caner Cumur yaptı. “Bir katılım bankası olarak bu sektörde faaliyet ...
_DSC0122
AJANS ÜNİVERSİTE - Berfin ŞAHİN Fakültemiz bünyesinde gerçekleşen seminerde “nerdeiçek?” sitesinin kurucusu Cem Narmanlı ölçümlenebilir dijital pazarlama hakkında konuştu. Narmanlı, “Dijital pazarlama stratejisi konusunda hedef kitleyi belirlemek en önemli husustur. Bu ...
Untitled-1
AJANS ÜNİVERSİTE- Murat KASAP, Suay Ceren ATAY Avrupa Birliği tarafından Avrupa genelinde bilimsel araştırma faaliyetlerini destelemek amacıyla Avrupa Birliği tarafından kurulan Avrupa Araştırma Konseyi’nin öneminden bahsederek sözlerine başlayan İÜ İktisat Fakültesi ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter