• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
5 Haziran 2017

“Bizim Sinema”nın 2. Bölümü Yayınlandı


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Üniversite / - 5 Haziran 2017 16:31

İÜWEBTV’nin sinema programlarından Bizim Sinema programı ikinci bölümünde Burak Artıksüer’i ağırladı

“Bizim Sinema”nın 2. Bölümü Yayınlandı

AJANS ÜNİVERSİTE-Damla PULLUKÇU

İÜWEBTV’de hazırlanan, İstanbul Üniversitesi öğrenci ve mezunlarının sinemaya dair hedef ve projelerinin anlatıldığı “Bizim Sinema” programının ikinci bölümü yayınlandı. Koordinatörlüğünü Arş. Gör. Zuhal Akmeşe’nin üstlendiği programın bu bölümünün konuğu Pek Yakında, Osman Pazarlama ve Recep İvedik 5 filmlerinin görüntü yönetmeni asistanlığını üstlenen İÜ İletişim Fakültesi öğrencisi Burak Artıksüer’di.

“Fatih Akın’ı Kendime Yakın Hissediyorum”

Bugüne kadar sinema ve reklam sektöründe yaklaşık 11 projede çalıştığından bahseden Artıksüer, sektör ve okul ile ilgili deneyimlerini Bizim Sinema ekibiyle paylaştı. Şahan Gökbakar, Ata Demirer ve Cem Yılmaz gibi isimlerle aynı projelerde yer aldığını, ileride görüntü yönetmenliği yapmak istediğini söyledi. Türk ve Avrupa kültürlerini bir araya getiren filmleriyle tanınan yönetmen Fatih Akın ve “Çingeneler Zamanı” filminin yönetmeni Emir Kutsurica’yı kendine yakın hissettiğini dile getirdi.

“En büyük Zorluk Çalışma Saatleri”

“Şu anda reklamda 12+4 saat çalışıyoruz. Siz de hak verirsiniz ki 16 saat bir insan için çok büyük bir etki yaratıyor. İnşallah çalışma saatleri daha kısa süreye düşer ve insanlar kendileri ve ailelerine daha çok zaman ayırırlar” diyerek sektördeki çalışma saatlerinin uzunluğuna dikkat çeken Artıksüer; daha deneyimli bir şekilde mezun olmak için okul ve iş sektörünü bir araya getirmemiz gerekiyor dedi.

Bizim Sinema programının bir diğer kısmını oluşturan “Mutlaka İzlenmesi Gerekenler” bölümünde ise bu bölümde Meksikalı yönetmen Alejandro González Iñárritu’nun ilk uzun metrajlı filmi olan Paramparça Aşklar ve Köpekler (Amores Perros) filmi yer alıyor.

Hilal Satıcı’nın sunduğu Bizim Sinema programının yönetmen koltuğunda Mehmet İnanç ve Baver Özkoç oturuyor. Kamerada Baver Özkoç ve M. Şerin Kanat’ın bulunduğu programın kurgusunu Mehmet İnanç ve Baver Özkoç üstleniyor. Jeneriği Salih Köse’ye ait olan Bizim Sinema’nın araştırma ve inceleme bölümünde Deniz Oğuzcan, Simge Erten, Onur Keser, Hilal Satıcı, Baver Özkoç, Evin Arslan ve Mehmet İnanç yer alıyor.

“Bizim Sinema” programının ikinci bölümünü izlemek için linke tıklayınız: http://iuwebtv.istanbul.edu.tr/?p=7809

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

Untitled-10
AJANS ÜNİVERSİTE Teknolojik ve yenilikçi bir iş fikrilerinin yarışacağı BİGG Programının başvuruları başladı. Web üzerinden toplanan iş fikirleri iki aşamalı bir eleme sistemine tabi tutulacak olan programda İstanbul Teknokent iş fikirlerini; teknolojik ...
öene
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Açılış konuşmasını yapmak üzere kürsüye çıkan İÜ İktisat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Alkan, fakülte prensiplerine değinerek “Kuruluşumuzdan bu yana geçen 81 yıl içerisinde nitelikli ...
_DSC0129-cropjjjjj
AJANS ÜNİVERSİTE – Yağmur Ceren KURAL İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda öğrencilerin yoğun ilgisiyle  gerçekleştirilen atölye çalışması Tuğçe Açıkgöz ve Demir Ali Çelik’in kendilerini tanıtmasıyla başladı. Radyo programcısı, seslendirme sanatçısı, ...
DSC_0749
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Etkinlik, Girişim ve Kariyer Kulübü ve TURMEPA Gönüllü Danışmanı Prof. Dr. Gülşen Altuğ ile TURMEPA Genel Müdürü M. Akşit Özkural’ın konuşmaları ile başladı. Prof. Dr. ...
kariyer
AJANS ÜNİVERSİTE- Neslihan KALKAN, Göktuğ EFİL, Tuğçe AYÇİN İÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını Albaraka Türk İnsan Kaynakları’ndan Caner Cumur yaptı. “Bir katılım bankası olarak bu sektörde faaliyet ...
_DSC0122
AJANS ÜNİVERSİTE - Berfin ŞAHİN Fakültemiz bünyesinde gerçekleşen seminerde “nerdeiçek?” sitesinin kurucusu Cem Narmanlı ölçümlenebilir dijital pazarlama hakkında konuştu. Narmanlı, “Dijital pazarlama stratejisi konusunda hedef kitleyi belirlemek en önemli husustur. Bu ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter