• Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Rss
Takip Et!
26 Nisan 2017

Beşiktaş Dergisi Yazı İşleri Müdürü İletişim Fakültesi’ne Konuk Oldu


Facebook'ta Paylaş
   
Twitter
B R K
Rss

Üniversite / - 26 Nisan 2017 12:14

İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda 25 Nisan Salı günü gerçekleştirilen konferansta Beşiktaş Dergisi Yazı İşleri Müdürü Murat Arda “Spor Dergiciliği ve Günümüz Spor Medyası” üzerine konuştu

Beşiktaş Dergisi Yazı İşleri Müdürü İletişim Fakültesi’ne Konuk Oldu

AJANS ÜNİVERSİTE – Betül BAL, Yağmur Ceren KURAL, Özge TAN

Beşiktaş Dergisi Yazı İşleri Müdürü ve Beşiktaşlı futbolcuların portre kitabı yazarı Murat Arda konuşmasına Beşiktaş Dergisi’nin kuruluş amacını ve kendisinin dergide çalışmaya nasıl başladığını anlatarak başladı. Resmi olarak 2000 yılında yayın hayatına başlayan Beşiktaş dergisinin yöneticilerin ve futbolcuların sesini ve gelişmeleri duyurmak ve Beşiktaşlılık kültürünün yazılı tarihini kayda geçirmek amacıyla kurulduğunu ifade eden Arda, “Beşiktaş Jimnastik Kulübünün bir çok alanda öncü olduğu gibi iletişimde de öncü olduğunu görüyoruz” dedi.

DSC_0049

Ana akım medyanın spor haberlerini ele alışına değinen ve değerlendirmeler yapan Arda, günümüzde dergiciliğin sorunlarına dair de yorumlarda bulundu. Dergiciliğe dair en büyük sorunun dijital devrim ile bütünleşme süreci olduğunu aktaran Arda, “Dijital dünya ile geleneksel dergicilik anlayışlarını bütünleştirmek zorundasınız. Örneğin derginin kapak fotoğrafı, içeriklerden örnekler ve dergi görselleri instagramda, twitterda yayınlanarak en az bir ay boyunca derginin okura ulaştırılması bağlamında sanal destek sunmalıdır. Bu gibi uygulamalar tanıtım amaçlı yapılması gereken bir şey. Dijitalle uyumu yakalayamadığınız sürece uzun ömürlü dergicilik yapmak zorlaşır” ifadelerini kullandı. Sosyal medyayı doğru ve etkin kullanmanın o dergiyi istenilen kitleye ulaştırmakta etkili olduğuna değinen Arda, “İnsanlar artık ana akım medyadan ziyade sosyal medyayı takip ediyor. Beşiktaş’ın iletişimdeki başarısını buna bağlıyorum, geleneksel içerik ile sosyal medya içeriklerini etkileşimli bir biçimde taraftarıyla aktif paylaşıyor. Bunun için ayrı bir sosyal medya ekibimiz, grafik tasarımcılarımız ve editörlerimiz var” şeklinde konuştu.

İletişim Fakültesi öğrencilerine bulunduğu konum itibariyle ne tavsiye ettiği sorulan Arda, “Bu alanda, sektörde çalışacak iletişim fakültesi öğrencilerinin yapması gereken en önemli şey kendilerini sürekli yazmaya ve okumaya vakfetmeleridir ve iyi bir röportajcı olmak için çok yönlü olmak gerekiyor” dedi.

DSC_0070

Öğrencilerden gelen soruların yanıtlanmasının ardından konferans sona erdi.

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum yapıldı.

İlginizi çekebilecek diğer haberler

Untitled-10
AJANS ÜNİVERSİTE Teknolojik ve yenilikçi bir iş fikrilerinin yarışacağı BİGG Programının başvuruları başladı. Web üzerinden toplanan iş fikirleri iki aşamalı bir eleme sistemine tabi tutulacak olan programda İstanbul Teknokent iş fikirlerini; teknolojik ...
öene
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Açılış konuşmasını yapmak üzere kürsüye çıkan İÜ İktisat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Alkan, fakülte prensiplerine değinerek “Kuruluşumuzdan bu yana geçen 81 yıl içerisinde nitelikli ...
_DSC0129-cropjjjjj
AJANS ÜNİVERSİTE – Yağmur Ceren KURAL İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Konferans Salonu’nda öğrencilerin yoğun ilgisiyle  gerçekleştirilen atölye çalışması Tuğçe Açıkgöz ve Demir Ali Çelik’in kendilerini tanıtmasıyla başladı. Radyo programcısı, seslendirme sanatçısı, ...
DSC_0749
AJANS ÜNİVERSİTE – Beyza Nur KIZILDEMİR Etkinlik, Girişim ve Kariyer Kulübü ve TURMEPA Gönüllü Danışmanı Prof. Dr. Gülşen Altuğ ile TURMEPA Genel Müdürü M. Akşit Özkural’ın konuşmaları ile başladı. Prof. Dr. ...
kariyer
AJANS ÜNİVERSİTE- Neslihan KALKAN, Göktuğ EFİL, Tuğçe AYÇİN İÜ Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinliğin açılış konuşmasını Albaraka Türk İnsan Kaynakları’ndan Caner Cumur yaptı. “Bir katılım bankası olarak bu sektörde faaliyet ...
_DSC0122
AJANS ÜNİVERSİTE - Berfin ŞAHİN Fakültemiz bünyesinde gerçekleşen seminerde “nerdeiçek?” sitesinin kurucusu Cem Narmanlı ölçümlenebilir dijital pazarlama hakkında konuştu. Narmanlı, “Dijital pazarlama stratejisi konusunda hedef kitleyi belirlemek en önemli husustur. Bu ...

Arama
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
              
İÜWEBTV
İletim Gazetesi

Copyright © 2015. Tüm Hakları saklıdır. | ajansuniversite.istanbul.edu.tr Sitemizdeki haberlerin izinsiz kopyalanması yasaktır.

web site hit counter